Take Charge of Your Thyroid Disorder

مسئولیت حمله تیروئید رو به عهده بگیرید
افزودن به بوکمارک اشتراک گذاری 0 دیدگاه کاربران 5 (0)

Learn what's causing your Hashimoto's Thyroiditis, Grave's Disease, goiters, thyroid nodules, or other thyroid disorders—and what you can do about it

یاد بگیرید که چه چیزی باعث تیروییدیت هاشیموتو، بیماری گراو، گواتر، گرهک‌های تیرویید و یا دیگر اختلالات تیرویید شما می‌شود و چه کاری می‌توانید در مورد آن انجام دهید.

مشارکت: عنوان و توضیح کوتاه هر کتاب را ترجمه کنید این ترجمه بعد از تایید با نام شما در سایت نمایش داده خواهد شد.
iran گزارش تخلف

فرمت کتاب

ebook

تاریخ انتشار

2020

نویسنده

Hy Bender

ناشر

DK Publishing

شابک

9781615649310

کتاب های مرتبط

  • اطلاعات
  • دیدگاه کاربران
تعادل تیروئید خود را با این اطلاعات بی‌معنا و بی‌معنی، خستگی غیر معمول، کاهش یا افزایش وزن غیرقابل‌توجیه، ضربان قلب، سردرگمی، لرزش، اضطراب و افسردگی، ریزش مو بازیابی کنید. .. تیروئید بیمار می‌تواند هر گونه ترکیبی از این علایم یا ده‌ها علامت دیگر را ایجاد کند و حتی پزشکان با تجربه را در صورت وجود اختلال تیروئید، تشخیص دهد. در میان بیماری‌های دیگر تیروئید، تیروییدیت هاشیموتو، بیماری گریوز، گواتر و گره‌های تیرویید را یاد بگیرید. میلیون‌ها نفر از مردم با اختلالات تیروئید زندگی می‌کنند، تشخیص داده می‌شوند و تشخیص داده نمی‌شوند. بهترین کار بعدی برای یک متخصص شخصی تیروئید، این راهنمای ارزشمند به شما کمک می‌کند که در مسیر پر پیچ‌وخم اطلاعات متناقض حرکت کنید و بهترین مسیر فعالیت خود را مشخص کنید. این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا پاسخ‌هایی که به دنبالش هستید را پیدا کنید. در این صفحات، نگاه عمیقی به تیروییدها، نحوه کار آن‌ها و اینکه چگونه می‌توانند بد رفتار کنند، توصیه برای پیدا کردن پزشک کامل و رسیدن به تشخیص، راهنمایی در برخورد با دیگر مسائل مربوط به غده تیروئید مانند سرطان تیروئید و بیماری غده آدرنال، و حتی توصیه‌هایی برای زندگی سالم، بدون در نظر گرفتن مشکلات پیدا خواهید کرد. راه را به سمت تیروئید سالم پیدا کنید و امروز سفر خود را آغاز کنید!

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را بنویسید
|