The LDN Book

کتاب LDN
افزودن به بوکمارک اشتراک گذاری 0 دیدگاه کاربران 5 (1)

How a Little-Known Generic Drug — Low Dose Naltrexone — Could Revolutionize Treatment for Autoimmune Diseases, Cancer, Autism, Depression, and More

چگونه یک داروی عمومی کوچک با دوز پایین نالترکسون می‌تواند درمان بیماری‌های خود ایمنی، سرطان، اوتیسم، افسردگی و غیره را تغییر دهد؟

مشارکت: عنوان و توضیح کوتاه هر کتاب را ترجمه کنید این ترجمه بعد از تایید با نام شما در سایت نمایش داده خواهد شد.
iran گزارش تخلف

فرمت کتاب

ebook

تاریخ انتشار

2016

نویسنده

Linda Elsegood

شابک

9781603586658
  • اطلاعات
  • دیدگاه کاربران
نالترکسون با دوز پایین (‏LDN)‏این پتانسیل را دارد که به میلیون ها نفر که از بیماری‌ها و سرطان‌های مختلف خود ایمنی و حتی اوتیسم، خستگی مزمن و افسردگی رنج می‌برند، کمک کند تا تسکین یابند. در دوزهای کم روزانه (‏۰. پس چرا در گمنامی نسبی پزشکی از بین رفته است؟ کتاب LDN منشا دارو، مکانیسم اصلی آن، و آخرین تحقیق از پزشکان و داروسازها را توضیح می‌دهد که توسط لیندا السگود از موسسه تحقیقات LDN، بزرگ‌ترین سازمان خیریه LDN جهان با بیش از ۱۹۰۰۰ عضو در سراسر جهان گردآوری شده‌است. کتاب LDN با در نظر گرفتن ده فصل که توسط متخصصان پزشکی در اثربخشی LDNs و دو ضمیمه دوست‌دار بیمار ارائه شده‌است، یک منبع جامع برای پزشکان، داروسازها و بیمارانی است که می‌خواهند بیشتر در مورد نحوه کمک به مردم در حال حاضر و فراخوانی برای تحقیقات بیشتر که می‌تواند به میلیون ها نفر دیگر کمک کند، یاد بگیرند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را بنویسید
|