Dr. Feelgood

دکتر Feelgood
افزودن به بوکمارک اشتراک گذاری 0 دیدگاه کاربران 4 (1)

The Story of the Doctor Who Influenced History by Treating and Drugging Prominent Figures Including President Kennedy, Marilyn Monroe, and Elvis Presley

داستان دکتر هو تاثیر خود را از برخورد با شخصیت‌های برجسته درونیش از جمله رئیس‌جمهور کندی، ماریلین مونرو، و الویس پریسلی بر تاریخ گذاشت.

مشارکت: عنوان و توضیح کوتاه هر کتاب را ترجمه کنید این ترجمه بعد از تایید با نام شما در سایت نمایش داده خواهد شد.
iran گزارش تخلف

فرمت کتاب

ebook

زبان

english

تاریخ انتشار

2013

نویسنده

William J. Birnes

شابک

9781620875896
  • اطلاعات
  • دیدگاه کاربران
دکتر مکس جکوبسون، که سرویس مخفی ریاست‌جمهوری جان اف. به گفته جکوبسون، جان اف کندی اولین تزریق خود (‏ترکیب خاصی از "ویتامین‌ها و هورمون‌ها")‏را درست قبل از اولین مناظره خود با معاون رئیس‌جمهور ریچارد نیکسون دریافت کرد. گلوله‌ای که به گلوی جان اف کندی اصابت کرد نه تنها لارنژیت او را درمان کرد، بلکه درد پشت او را نیز کم کرد و به او اجازه داد که صاف بایستد و کاندیدای خسته را تقویت کند. کندی در اولین مناظره نیکسون را از بین برد و موجی از شک و تردید در مورد کندی را به مخاطب تبدیل کرد که از انرژی و آشفتگی او قدردانی می‌کرد. چیزی که جان اف کندی در آن زمان نمی‌دانست این بود که این تزریقات در واقع دوزهای قدرتمندی از ترکیبی از مت آمفتامین مایع بسیار اعتیادآور و استروئید بودند. ریک لرتزمن نویسنده و محقق و بیل بیرنس نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز تا کنون مطالب منتشر نشده درباره دکتر فیلوگود مرموز را فاش کرده‌است. نویسندگان از طریق نثر و مصاحبه با افراد مشهوری از جمله جورج کلونی، جری لوئیس، یوگی برا و سید سزار، تاثیر گسترده ژاکوبنها را بر رویدادهایی مانند ترور JFK، بحران موشکی کوبا، نشست کندی - خروشچف وین، قتل مریلین مونرو، فیلم برداری از فیلم سی. یاکوبسن زندگی چند بیمار مشهور را در صنعت سرگرمی از بین برد و به طور تصادفی همسر خود، نینا، را با مقدار زیادی از فرمول خود کشت.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را بنویسید
|